Godmorgon på er!

Jag gick precis upp och satte mig i soffan. Självklart så följde mammas pojke med mig och la sig bredvid mig. Så gulligt! Annars så måste jag snart göra mig iordning då jag ska på möte vid nio. Mer än det säger jag inte.
 
Det var så skönt att äntligen kunna träna igen! Dock så behövde jag vila lite då och då. Men det gick så sjukt bra igår. Åååh, vad jag har saknat att träna. Bara träna. Så hade vi tränarmöte efter träningen och jag och Martin är nu tränare och ska befinna oss på Öland och träna småbarnen. Ska bli så kul! Dock så kom vi på igår, efter mötet, att det var en väldigt dum tid.
 
Nu ska jag gå och koka ägg för det är jag riktigt sugen på och sen blir det att byta ut morgonrocken mot lite kläder istället. Fast den är mycket skönare än kläder så tror jag det blir bäst så.
 

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Hoppas det blir överstökat idag då:) förstår att man vill helst vara fri från hemmasysslor, hehe.
Skönt med träning. Jag dansade igår, som jag skrev, om det var inte hos dig i alla fall på min blogg.
Hoppas du får en fin fredag!:)

2012-09-28 @ 10:39:23
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: