Följ med på min resa!

För några dagar sedan fixade jag en ny blogg, A Year To Go, för att jag vill dela med mig om min resa. Resan som handlar om ett nyårslöfte att bli nöjd med mig själv. Jag vill ha den där långa, slanka, starka och hälsosamma kroppen som man ser på alla bilder på weheartit, tumblr och facebook. Men jag gör det mest för min egna skull då jag tycker jag är tjock, riktigt tjock och mår inte bra av det.
 
Så nu ska jag ta tag i det och efter nyår börjar min resa och jag hoppas ni kommer följa med mig och stötta mig när jag har mina svackor.
 
Följ bloggen redan nu så missar du inte när jag startar upp den.
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. ja men precis så! liksom bara det kommer ge motivation tror jag! :D skitbra ide faktiskt!

2012-12-28 @ 13:21:26
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: