Tidig morgon

Det blev en tidig morgon idag då Martins bror ska vara hos oss hela dagen. Han kom vid åtta åkte runt fem, tror jag. Jag vet inte, det är bara roligt. Han fick med sig lådan med julsaker som vi fick och så ska vi plocka ur den så hon får tillbaka sin fina låda.
 
Annars har jag ätit frukost och det blev bara en skål med keso, kesella, naturell yoghurt, banan, kiwi och fysta hallon och blåbär. Riktigt gott. Blev riktigt mätt också. Mm. Handla mer sådant ikväll. Dom höll till fyra portioner för mig så det blir riktigt bra.
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Mja kanske det, men man ska orka träna oxå.. :P haha.

Hoppas du får en bra dag :)

2012-10-30 @ 09:51:54
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: