Garderobsrensning hela dagen!

Idag har jag fått något ryck och rensat min garderob för att bli av med sådant som jag inte använder eller ens har använt. Tyvärr blir det inte någon bloppis på detta då jag inte vill fixa med brev och annat. Jag säljer det på annat håll.
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt, handlat och sen var bästaste Emma här en stund och vi pratade och pratade typ. Vi får hitta på något någon dag igen. Promenera eller bara hänga någon dag.
 
Nu ska jag starta en film inne i sovrummet och jag kommer slockna med en gång. Men ska bli så mysigt att somna i älsklingens famn. Det näst bästa med att ha en pojkvän. Det bästa är att han är han. En helt underbar person som har saknats i mitt liv.
 
Bjuder på denna underbart söta bild igen.

Kommentarer
Postat av: emma

sv. ååh vi har så dåligt med lampor.. vi behöver mer till vardagsrummet för det är så stort och vi har en STOR mörk soffa som suger åt sej allt ljus...

2012-11-13 @ 21:39:01
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: