I could live without you, but I don't wanna!

Jag är så glad för att jag ska flytta hemifrån med pojken som jag älskar. Kommer bli så himla roligt och mysigt. Den veckan vi flyttar har han semester, så det kommer bli hur underbart som helst. Skönt. Ser verkligen fram emot det nu!

En massa är nerpackat, lite slängt och mycket kvar. Kommer att packa ner resten under veckorna som kommer. Det ska vara tomt på saker och skit som jag inte ska ha. Ska bli så skönt att kunna slänga och göra sig av med saker, men det är jag så dålig på. Så Martin måste vara med mig så jag känner mig mer taggad för att slänga saker.


Kommentarer
Postat av: Helen

Älska knuten :)



Jag försöker ta igen allt jobb jag missade under min vecka i göteborg :P

Själv då? :D

2012-05-30 @ 00:25:24
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: