Skadad fot

Varför ska allt dåligt hända mig idag? Först att jag vaknar runt fyra och inte kan somna om och när vi skulle laga mat som vi hade tänkt oss stuvade makaroner och köttbullar. Hade vi några makaroner då eller? Nej, men vi köpte det. Måste ha glömt dom i butiken... Klantar! Sen nu när jag höll på att dela ut reklamen så börjar min fot att göra motstånd igen. Den vill inte vara med när jag har ansträngt den för mycket för länge. Två heldagar på stan och nu en massa promenad med en vagn. Den säger ifrån. Älsklingen fick hjälpa mig med det sista på det området. Sen har jag bara ett område kvar, som går fort att fixa till.
 
Nu sitter jag i soffan med en lindad fot som bara dunkar och trycker. Inte skönt alls!
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv: Ingen aning, sj? :)<3

2012-07-29 @ 20:19:41
URL: http://aliciadala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: