Ingen dator

I förrgår så blev min dator helt knäpp och Martin tror att det är någon lincens till min dator som gått ut. För den har tydligen fått virus och man måste uppdatera virusprogrammet som kostar pengar. Så tror att en ominstallation på skolan ska få den att fungera som vanligt igen. Dock så kan jag inte göra mina skolarbeten nu, då ingen annan dator har det programmet, vilket suger!

Annars så är jag riktigt dunderförkyld. Näsan rinner som Mississippi floden. Nysarna kommer var och varannan sekund. Näsan känns hur stor som helst, tänk er en clown-näsa.

Håller också på att städar lite, tvättar och sådant. Blir att ta det lugnt idag. Kanske så kommer Emma hit och testar lite saker på mig och jag ska ta lite kort på henne.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; vet du hur mycket spelet kostar? :)

2012-02-23 @ 09:27:14
URL: http://johannafotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: