Inget att skriva om längre

Jag har, väldigt tyvärr, börjat tappa intresset för att blogga. Jag gör inget om dagarna och jag vill inte att min blogg enbart ska bestå av tidsinställda inlägg som inspiration, videos, dagens vill ha och så vidare.
 
Julkalendern kommer att fortsätta precis som vanligt men det kommer bli få andra inlägg. Jag försöker men vill inte heller driva en tråkig blogg med framtvingade inlägg. Vill verkligen inte det.
 
Så det kommer komma inlägg lite då och då när jag känner för det. Jag hoppas jag får tillbaka glöden för jag har skaffat så bra "vänner", eller vad man säger, genom den. Helt sjukt.
 

Kommentarer
Postat av: emma

ååh det är tråkigt när lusten ocg inspirationen till att blogga försvinner.. så sjukt tråkigt.. jag tror min är på väg tillbaka nu. hoppas jag, det känns som det :D

2012-12-09 @ 20:23:26
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: