Egen kvalitétstid

Nu när sötnosen har fått ett jobb hos sin mamma en månad så betyder det att jag under dagen och imorgon kommer få vara själv under dagarna fram till tre halv fyra eller något. Väldigt skönt faktiskt! Få göra lite saker som man kanske inte gör när han är här och sådant. Som att ha ansiktsmask, fixa något vax och testa det på det privata stället. Sådant som jag velat göra länge, men inte gjort för att han är här och jag har inte velat att han ska gå. Men nu så har jag den tiden, så nu kommer det!


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist

så skönt!



jo, de är jue n bit att åka, men nån gång ska du väl ändå ta dig till kina o köpa små söta blusar! men å andra sidan så lär de ju finnas liknande fats med annan benämning på andra sidor.. Foki säljer ju med?

2011-10-13 @ 12:48:56
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: