Saw maraton

Nu ska jag och sötnosen snart börja kolla på första Saw filmen, för att sen kanske kolla på andra efter den? Vi ska nämligen kolla på alla nu, igen. Blir kanske att köpa boxen i blue-ray någon gång?
Igår och idag så har vi kollat på Jurasik Park filmerna och dom är väldigt bra! Blir att köpa dom på blu-ray, enligt pojkvännen. Vilket jag verkligen går med på!
Annars så har vi inte gjort så mycket idag, varit inne en liten stund i stan på rean och jag hittade mig lite saker (visar imorgon) och Martin hittade sig ett par snygga jeans!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det kostar att rida, Djurgårdens Ryttarklubb ;) kram

2011-12-26 @ 21:06:49
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: