Pilates och frukost

Det blev ännu ett pilatespass. Denna gång för ryggen. Den ska jag köra varannan dag till dess att magen och ryggen är balanserade igen. Jag är mycket starkare i magen än i ryggen för jag gjorde hundra plus situps innan och aldrig något för ryggen. Jag är trasig. Får ont när jag gör situps, rygglyft med mera. Men det är bara att köra på och göra ryggen stark igen.
 
Efter det blev det frukost och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt bara. Riktigt skönt. Ingen mer träning innan måndag nu. Nu har jag tagit helg från träning och jobbigheter, eller roligheter som det heter.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

åh har du några bra "ryggträningstips" ? Skulle behöva det. :)
sv; jo jag mår helt okej, händer idag? :D

2012-11-24 @ 11:46:49
URL: http://Http://linasliiiv.blogg.se
Postat av: emma

så var det då träningen. har inte blivit sen söndags ordentligt. men har varit på språng hela veckan med resor osv.. får försöka idag! men hade behövt ta det lugnt efter två hektiska dagar med springande på affärer, ikea med mera ^^ haha

2012-11-24 @ 12:08:32
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: