Irriterad morgon

Denna morgon har inte alls varit bra. Blev väckt hur tidigt som helst av att katterna håller på i lådan. Sen lekte dom i sovrummet och det låter ska ni veta. Så jag gick upp för att jag tröttnade. Då var klockan nästan sju. Usch, jag som hade tänkt att sova länge idag för vi har så mycket vi ska göra idag. Men icke sa Nicke. Kommer sova en stund innan träningen i alla fall.
 
Nu ska jag gå och fixa mig lite frukost och sen blir det möte med jobbcoachen. Ser nästan fram emot det lite.
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Mysig bild, och hoppas det går bra hos coachen! :)

SV: Ja men precis, det finns ju många andra bloggare hos dom som kanske inte är modefreaks.. :/

2012-11-22 @ 09:11:22
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: