Efter träning blir det träning

Jag har precis tränat klart för idag. Först var det två timmar volleyboll som blev väldigt slött och dåligt idag. Så jag bestämde mig för att köra ett pass pilates. Oj, vad ont det gjorde i rumpan. Jag körde ett rumppass och det var väldigt skönt, men jag fattar inte hur hon kan röra sig så fint när hon körde. När jag gjorde det hackade det och jag kunde knappt prata. Hon bara pratade och skrattade när hon tränade. Så vill jag också kunna göra när jag är klar.
 
Så nu ska jag hoppa in i duschen efter mina tre timmars träningspass nu. Riktigt skönt. Blev svettigast och tröttast under denna tjugiominuterspasset med pilatesen än två timmars träning med volleyboll. Ska skriva ett schema med pilates. Vill bli vad alla kallar det, fit.
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

söt bild! <3

2012-11-22 @ 22:21:09
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: