Ny vecka, nya möjligheter

Jag har varit jättedålig på att blogga nu för tiden, jag vet! Och jag ber om ursäkt för det. Har inte haft någon ork, vilja eller vetat vad jag ska skriva om. Men nu kör jag igen, hoppas jag på heltid och inte bara en gång.

Nu "tittar" jag i alla fall på en film som heter "Boy A". Ingen aning om vad det är för film och jag tittar inte så mycket på den. Det är bara det att ha något igång som man kan kolla upp på ibland och kanske fastna i. Funderar på att kolla på serier på tv3play istället. Vi märker hur jag gör.

Annars så sitter jag själv i min säng med datorn i knäet och fryser för att jag har föntret helöppet. Dumt, jag vet. Ska gå och stänga det när jag är klar här! Måste också fixa mig lite frukost, för magen kurrar endel nu.


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; ja, det gör jag! :D

2012-02-20 @ 09:10:36
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: