Söt glömde sockret..

Nu är vi klara med andra satsen kolakakor eftersom att älsklingen min glömde att hälla i sockret, trots att jag frågade om allt var i. Men dom går nog att använda till något någon gång! Så nu är andra satsen i ugnen och ska bara delas och svalna innan vi lägger dom i burkar.
Vi har också ätit lite och nu lägger jag över filmer till usb-minnet som vi kan kolla på någon av dom sen när vi ska sova. Filmerna är Saw VII, Babysitter Wanted och Unstoppable. Saw VII är en film jag måste se! Eftersom att det, troligtvist, är den sista filmen och jag älskar dom filmerna! Dom andra vet jag inte vad det är för något, men dom verkar riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: nadja

Vi träffas inte så ofta då vi bor på olika ställen, är ungefär 4-5 månader sen vi träffades sist så ska bli så kul att träffas igen! :)

gah blev tvungen att kolla på trailern till babysitter wanted och känner att jag verkligen måste se den!

2011-09-28 @ 20:48:14
URL: http://screaminphanthomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: