#1 TÄVLING



Nu drar jag igång min första tävling
där man kan vinna en bild som är fotograferad av mig, tryckt i A4-format som du får hemskickat när vinnaren är dragen.
Med tanke på att det finns fyra bilder, så är det fyra stycken av er som vinner varsin bild! Den som vinner först, väljer först o.s.v.

Det du måste göra för att delta är att:
- Gilla mig på Bloglovin' och säg vilket nummer du blev i en kommentar tillsammans med vilken av dessa fyra bilder du helst skulle vilja ha hemma i en tavla.
- Ange namn och e-post när du kommenterar! VIKTIGT!

Det du kan göra för att öka chansen är att:
- Skriva ett inlägg i din blogg och länka till min tävling med DENNA länken.

Min fästman att dra en av er ur en skål med massa lappar.

Tävlingen avgörs någon gång efter jag tagit studenten den 11 juni. Under den veckan blir det dragning!

Så, nu är det bara att delta och ha kul!

Jag vill BARA ha kommentarer angående tävlingen här! Annat får skrivas på andra inlägg.

Bild nummer 1:


Bild nummer 2:


Bild nummer 3:


Bild nummer 4:


Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Klart man är med! Hittade dock inte någon länk till bloglovin..:o

Hinner inte skriva ett inlägg just nu, men gör detta så fort jag får tid. :)

2012-05-23 @ 16:35:54
URL: http://julialemon.nu/
Postat av: emma

jag är med :D vill ha nr 4! :D

följer dej redan på bloglovin, men ska gilla inlägget när jag loggar in där :D

2012-05-23 @ 17:55:47
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: