Vill du ha nytt iPhone-skal?

nymobil.se finns det många riktigt snygga iPhone-skal. Synd bara att jag inte äger någon, annars hade jag köpt detta gulliga panda-skalet eller så hade jag köpt detta fina rosa zebra-skalet. Hur snyggt som helst!  Sen finns det en massa andra fina skal och fodral också som jag verkligen kunde tänkte mig att köpa. Får nöja mig med att köpa och ge bort i present.
 
Har du en iPhone? Gå då in här och kolla om du hittar något! För jag gör det och jag äger inte ens en sådan mobil.
 

Kommentarer
Postat av: ∇Moa

sv. har ont i ryggen för jag suttit konstigt länge & ont i armmusklerna för jag körde armbrytning flera gånger igår :D

men det går ont strax ;)<3
haft en bra lördag?

2012-09-08 @ 21:44:29
URL: http://madnessheat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: