Kommer säkert ångra mig om några dagar!!

Jag kollade runt på google på kort hår med sidecut. Gissa om jag fastnade för fyra bilder med just exakt samma frisyr? Jag bestämde mig för att klippa mig kort. Men jag är så sjukt himla nöjd! Tror nästan jag vill ha det ännu kortare bak. Men det var så sjukt svårt att klippa det själv. Älsklingen hjälpte mig lite med det, men jag fick ta det fina själv.
 
Hur många av er hade vågat göra detta bara på lite ideér från google och sedan klippt det på ungefär en timme? Jag är hur nöjd som helst i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: emma

ångra inte de var sjukt jävla coolt!! jag ångrade mej ibland när jag klippte av mitt hår, men trivdes sjukt bra i det! ångrade mej ibland när jag kollade gamla bilder och såna saker.. och saknade att kunna lägga upp håret.. men det var sjukt snyggt på dej! :)

sv. aha! fan glömde köpa honung xD skrev ju ut receptet till och med.. skjortan vill jag ha, kan du maila kontonummer?? :D

2012-09-26 @ 18:17:19
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad duktig du var som kunde klippa dig själv! Önskar att jag också kunde göra det..

2012-09-27 @ 10:16:11
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: