Angående mitt mål den första september

Som dom flesta som läser mig blogg så hade jag ett träningsmål den första september. Jag har inte skrivit något om det eftersom det gick åt skogen med det. Målet var att komma ner till 65kg. När jag vägde mig på mammas våg, som jag använde första gången, så vägde jag 73,7kg.
 
Alltså, istället för att gå ner 5kg så gick jag upp 4kg. Därför valde jag att ligga lågt med detta. Men nu kommer det bli ändring på detta då, äntligen, volleybollen har börjat igen. Så nu kommer jag komma igång på riktigt och hoppas verkligen att målet är nått innan nyår. Att komma ner till 65kg är också bara ett av mina mål, sen kommer målet att komma ner till 60kg och sen ner till 55kg för att sedan bygga upp en massa muskler till former och sedan komma upp till 65kg med muskler och inte fett.
 
Jag hoppas verkligen jag klarar av detta. Och nej, allt detta ska inte vara gjort innan nyår. Detta är sådant som tar tid och jag hoppas nå det inom 3år. Det tror jag är en bra början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: