15/4 2010 - Den bästa dagen i mitt liv

Det är faktiskt många som har börjat fråga hur jag och Martin träffades. Så jag tänkte dra det en gång för alla nu då.
 
Jo, det var faktiskt såhär. Förbered er inte på någon princessaga nu bara, för det var det verkligen inte. Jo, skolan har en lan-grupp som fixar lan på loven. Jag har alltid gått på dom då jag tycker det är riktigt kul att springa runt i mysiga kläder och oborstat hår och kolla på alla som verkligen sitter och spelar intensivt hela nätterna och inte sover under dessa tre dagarna.
 
Just detta lanet så hände det riktigt mycket, hade gjort "slut" någon vecka tidigare med en som var otrogen mot sin flickvän med mig.. Aja, det är en annan historia! Detta lanet var jag lite nere då han kom dit och alltid var där jag var. Men en riktig kompis till mig som heter Alex var där och då var hans kompis, Martin, också där och jag kollade på när Alex spelade. Jag såg Martin i ögonen och var helt fast. Jag försvann i hans ögon och fjärilarna började flyga runt i magen på mig. Jag visste inte vad han hette eller något. Bara att vi hade en gemensam sak, Alex. Det var helt enkelt kärlek vid första ögonkastet. Ni som inte tror på det, behöver inte göra det. Jag fick uppleva det.
 
Så åkte Martin hem och en liten stund senare så hade jag ett nytt inlägg på facebook, som för övrigt fortfarande finns kvar med sin över 140 kommentarer. Det stod "Är det du som är cola drickaren? :D". Ja, jag drack en hel del cola under det lanet för er som undrar. Vi började skriva en hel del kommentarer och efter ungefär 140 kommentarer så frågade han mig om min msn. Så fortsatte det ett bra tag efter det också. Sen sms.
 
Jag åkte och kollade på en Korpen fotbollsmatch redan efter andra dagen jag "kände" honom. Vi började skriva en tisdag och på torsdagen kollade jag på fotbollsmatchen. Och en vecka till fortsatte det i skolan efter det. Vi var alltid på rasterna, även fast det var riktigt tyst mellan oss. Vi är blyga båda två.
 
Under en rast så följde vi med Alex och andra kompisar ut och rökte och då pusslades våra händer ihop och vi släppte inte förrän vi gick in på lektionerna eller åkte hem. En riktigt mysig händelse med andra ord.
 
Men det jag kommer ihåg var att torsdagen den 15 april 2010 så stod vi på övervåningen på skolan och jag drog undan honom lite och gav honom en puss på munnen. Något som jag då trodde jag skulle få ångra mig för. Men idag vet jag att jag gjorde rätt att ge honom den pussen just då. Den dagen blev vi tillsammans. Vi kände knappt varandra, men vi trivdes och ville inte vara ifrån varandra en sekund. Vi pratade knappt, utan vi bara höll händer och var lite rosa om kinderna.
 
Dagen efter det, fredagen, så åkte jag och kollade på hans träning och efter det så följde jag med honom hem och kom inte hem förrän på söndag eftermiddag. Det kändes så rätt!
 
Detta är en väldigt lång text, men den berättar så himla mycket om mig och Martin. Nu hoppas jag att ni fått svar på hur vi träffades och sådant. Annars får ni säga till så ska jag svara på dina frågor.
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okej soft :D

2012-09-25 @ 21:10:45
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Johanna

Fina bilder. Är du bra på photoshop?

2012-09-25 @ 21:15:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

sv: aw tack de va ett bra inlägg:D haha de där påminde lite om mig o min kille, att vi kände knappt varandra men vi trivdes och kunde inte va ifrån varann(a)

2012-09-25 @ 22:10:13
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se/
Postat av: emma

sv. attans!! :O kanske får köpa det imon, löning ju! (WOHO).. men ska man ha sån där flytande man kan köpa på flaska?? :D tack för att du är så hjälpsam! ska försöka spara ner receptet på jobbet imon så jag kan skriva ut det och sno dina bilder så det blir roligare att baka dem hihi (a)

2012-09-25 @ 22:24:11
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra T

åh vad sött!

2012-09-25 @ 22:52:55
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: emma

vad söta ni är :)

2012-09-25 @ 23:12:18
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Fina Frun

Söta ni är :)

2012-09-26 @ 01:22:39
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: