Önska en rubrik!

Tänkte ta detta igen, då jag tyckte det var riktigt skoj och jag fick in många roliga förslag. Så idag kör vi en sådan till. Nu har ni hela dagen på er att kommentera med rubriker som ni skulle vilja att jag skriver om. Den som "vinner" blir länkad i det inlägget. Imorgon skiver jag inlägget, men idag tävlar ni! Kom igen och ta del av mina 200+ unika besökare per dag.
 
Den rubrik som vann innan detta var "Något jag ångrar". Så där har ni ett som ni inte behöver skriva till mig, för det hittar ni HÄR.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny - Mina val, mina problem.

Något jag ska uppnå innan jag dör ~
SV: Lindsdalsskolan, hurså? :)

2012-10-23 @ 17:35:38
URL: http://sskyttefanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: