Nu blir det natten!

Det har varit en lång dag idag med mycket skoj och trötthet. Jag följde med Martins mamma och kollade på skor. Hon hittade sig ett par som hon köpte. Riktigt kul! Jag köpte mig det guldiga halsbandet med kors från Gina. Då jag var tvungen att lämna tillbaka det silvriga då det började bli kopparfärgat. Fult som stryk! Men nu är jag nöjd igen.
 
Nu kollar vi på den andra Transformers. Eller kollar och kollar. Den är igång. En blue-ray-film är igång. Helt otroligt att den fungerar nu igen. Får dock se hur länge och vilka filmer som vill fungera också.
 
Funderar starkt på att gå och lägga mig nu. Det hade varit riktigt skönt att få sova en stund, eller bättre hela natten. Det ska jag nog göra.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah okej :)

2012-10-30 @ 22:00:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: