Perfekt spel till julklapp

Jag tycker verkligen om spelet Black Ops. Nu har det kommit en uppföljare av det spelet. Min lillebror vill ha det så jag ska lätt testa på det sen. Jag har hört att det inte var lika bra, men det är bara rykten.
 
För er som inte vet så är Black Ops ett skjut spel där man är två lag och skjuter ihjäl varandra. Det ser väldigt bra ut faktiskt, inte så mycket blod och annat äckligt. Så detta spel är ett av ungefär tre spel som jag spelar på mitt xbox, som tyvärr inte är ikopplat. Black Ops är ett riktigt roligt spel!
 
 

Bästa julklappen = Call of duty: Black Ops 2  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inget för mig, spelar sällan såna spel, jag föredrar sällskapsspel :)

2012-11-28 @ 10:21:05
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: