70% + 50kr på Jeffrey Campbell

Igår började en kampanj där dom säljer Jeffrey Campbell skor till 70% rabatt. Hur guld värt är detta inte för dig då som vill ha ett par?
 
Det är väldigt mycket skor kvar och även i dom lite mer populära storlekarna som 37, 38 och 39.
 
Det är inne på Members.com. Men för att bli medlem där behöver man få en invite, att någon bjuder in en. Så skicka en kommentar till mig med din mailadress så skickar jag iväg en inbjudan till dig. När du blivit medlem är det bara att shoppa loss och du får även 50:- när du blir medlem. Gutt va?
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh jag var in och kollade, och dom är ju såå fina, men dom som jag vill ha är alla slut i 38.. :/

2012-11-20 @ 10:55:17
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: