Nästa destination; Lägenheten!

Har inte sagt det här ännu, men jag och Martin ska flytta tillsammans till våran egen lägenhet om ungefär en månad. Vi är så himla glada och längtar fram till dess.

Martin ringde mig igår och då tänkte jag att han ville veta om jag fått något mail ifrån dem, så jag loggade in och kollade. Jag började skrika i luren typ. Blev så himla glad och sprang ut till mamma, Fia och Anders som satt och pratade eller åt frukost eller något. Jag glömde helt bort Martin i luren för några sekunder och bara ropade ur mig att vi fick lägenheten och mamma trodde mig inte först.

Så igår så började jag packa ner en massa av mina kläder. Martin föreslog att jag skulle slänga en massa, men nej! Inte mina kära kläder. Men nu har jag inte mycket kvar framme som jag ska klara mig på. Har en massa hos Martin också. Skönt. Jag rensade också bland några av mina prylar och packade ner i små flyttkartonger, så nu har jag inga lådor kvar. Men rensa kan man göra ändå!


Kommentarer
Postat av: emma

sv. börjar 8 :D

2012-05-24 @ 12:20:05
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Du det hoppas jag med!



a just de , ni ska ju flytta:P hihi :P

kul ju!

2012-05-24 @ 15:02:38
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: