Sen kväll, tidig morgon

Igår var vi på bio, filmen Hunger Games. Väldigt bra film för det första! Blir att köpa den sen när den kommer ut på film. Somnade ganska direkt när vi kom hem runt kvart i tolv. Sent!

Idag så vaknade vi runt åtta och jag är hundvakt idag och vi cyklade hem till mig ganska direkt. Hemma så blev vovven jätteglad att se mig! Han var själv i ungefär två och en halv timme. Duktig pojke. Han ylade och pep, så glad var han. Gulligt. Hann knappt öppna dörren ut igen förrän han var nere på marken. Han låg minst tre trappor för mig. Snabb ut var han i alla fall. Vi tog en promenad på ungefär fyrtio minuter. Efter det har han bara legat och sovit nu. Skönt.

Nu så stack Martin hem till sig för att hämta mig dator och sin kamera och lite sådant. Blir nog att vara här hela dagen, man vet ju aldrig när någon kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: