Gått i sömnen?

När jag vaknade så berättade sötnosen att jag somnade ute i vardagsrummet och han gick på toa och sen in och la sig i sängen. Han sa till mig, men jag kom aldrig. Sen så vaknade han av att jag kom och la mig i sängen hos honom. Jag kommer inte ens ihåg att jag somnade där ute. Läskigt! Tycker inte om att höra sådant. Men det är väldigt roligt samtidigt när man inte kommer ihåg något.

Väntar på att skolan ska börja så man kan cykla iväg. Lite magproblem idag, men inget allvarligt. Så det är bara att dra sig bort och ha kul. Projekt och företagande ju. Love it! Satt hemma igår och letade efter en fin lokal att använda, hittade en perfekt. Stod dock inte pris på den, så får maila och fråga om det! Blir bara mer och mer pepp på att starta mitt egna nu, NU!


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

jo ska göra de när ja hinner sätta ihop ett inlägg om de haha :)

2012-03-29 @ 10:08:04
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: