Iväg tidigare än jag planerat

Precis ätit lite nudlar bara, man blir inte så hungrig när man bara sitter still hela dagarna. Men nu tänkte jag cykla iväg till Hansa City och köpa mig en bh utan band. Ska bli så skönt att ha en sådan bh så man kan ha alla sina öppna rygg, pösiga och fina tröjor där man inte vill att bhn ska synas.
 
Efter det ska jag med min svärmor och handla lite. Ska bli kul! Och efter det så blir det beachen med Martin och svärfar när Martin spelar och svärfar håller i turneringen. Bilder kommer jag att ta, om vädret tillåter det.
 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. verkligen :D
åååh den där ugglan ville jag ha, den stora. den lilla har jag två av :D men den var slut :(

2012-06-27 @ 16:51:17
URL: http://emzaans.blogg.se
Postat av: Helen

Jag skulle också behöva köpa lite sådana bhar, orkar bara aldrig komma iväg :P

2012-06-27 @ 20:27:32
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: