Första träningen på länge!

Igår kväll så låg jag och kollade runt på mobilen efter en rolig app med träning. Hittade en som såg rolig ut, Workout Trainer by Skimble.
 
Nu har jag testat två små träningsprogram och jag måste säga att den är riktigt givande och lätt att använda. Man kan leta efter hur mycket träningsprogram som helst. Jag har några sparade som jag ska testa dom närmsta dagarna.
 
De två som jag testade heter "Sexy lean legs" och "Beginner blastOFF!". Roliga och inte alls långa program på ungefär 20min vardera. Så nu i framtiden blir det mer träning för min del!
 


Kommentarer
Postat av: F R I D A - M A R I A

sv; Haha det låter utmärkt! ^^
Idag ska jag ut på stan med 2 kompisar, vad ska du själv hitta på? :)

2012-06-26 @ 09:45:12
URL: http://frida-maria.com
Postat av: emelie

vet in vad den hette, men den gick på 11an :)

2012-06-26 @ 10:03:21
URL: http://nattstad.se/erikssonochbystrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: