Jag är med och tävlar!

Jag med med och tävlar hos Malin där man kan vinna en värdecheck hos Tvspelsweb för 300:-. Där jag skulle vilja vinna ett set med saker till kvadratiska filter. En adapterring, filterhållare, förvaringslåda och ett halvtonat blått filter. Det har jag velat köpa länge, men aldrig haft pengarna till. Så nu håller jag tummarna!
 
Mitt bidrag till denna tävlingen där temat är sommar har jag valt en bild som jag fotograferade på Skara Sommarland förra sommaren som jag blev så nöjd över. Man blir så sugen på att åka dit igen.
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilken härlig bild! :)

SV: Inlägget är uppe nu ;)
Hoppas du har en fin dag :)

2012-07-20 @ 17:09:56
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: