Fjärde advent

Tiden går riktigt fort nu. Imorgon är det julafton, dagen vi alla längtat till. Vi är klara med både julgran, godis och kulklappar. Riktigt skönt! Eller kanske springer in en snabbis idag och hittar något roligt till mina små katter. Något godis, en leksak eller något. Får se hur jag gör där. Men hade helst velat köpa dom en stor fluffig säng som båda kan ligga i, men dom kostar en hel del.
 
Måste bara påminna er att läsa DETTA inlägget angående att jag la ner julkalendern, men att tävlingarna fortfarande är igång. Jag har knappt fått in några deltagare, så du har stor chans att vinna om du anmäler dig!
 
Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh, gillar bilden!

sv: Visst är den fin ^^

2012-12-23 @ 18:32:57
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: