En cykeldag

Igår såg jag att några skulle på kosläppet idag. Givetvist ville jag också åka då. Martin och jag cyklade till Ingelstorp och tillbaka. Så värt det! Riktigt skönt att cykla, inte alls så långt som jag trodde att det var.

Det var supermysigt att se dom glada kossorna springa runt och skutta i hagen. Riktiga glädjeskutt fick dom. Gulligt! Bilder kanske kommer här. Eller om jag visar er hela min portfolio så snart som den är klar. Inte riktigt bestämt mig.

Rumpan och vaderna har riktigt trött och kommer nog att ha lite träningsvärk imorgon. Skönt!


Kommentarer
Postat av: linnea

så fin blogg du har!

2012-04-28 @ 20:35:20
URL: http://linneanilssons.devote.se
Postat av: Patrik

Sv. Ja det är ju jobbigt när man inte riktigt vet vad det är! Kan ju vara så många faktorer som spelar in. Kämpa på! Hoppas det blir bättre!

2012-04-28 @ 21:53:47
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: