Bloglovin' strular?

Som dom flesta redan vet om så har bloglovin' gjorts om och det gillar inte jag! Det strular och jag kan inte se alla nya inlägg och sådant. Hur mycket jag än försöker så fungerar det bara inte. Hopplöst!
Helgen är i alla fall planerad med en massa innebandy som jag ska fotografera inför mitt projektarbete. Kommer bli väldigt roligt att åka dit och fota lite. Får se om jag hinner med något annat också. Lördag är det klockan tre och på söndag klockan halv sex, dock tar det en stund dit också. Men det kommer bli kul! Spännande!

Kommentarer
Postat av: nadja

Sv; Äsch ska till honom nu i helgen så :D men som sagt fin header och blogg förresten ska nog följa den här :)

2011-09-28 @ 19:13:02
URL: http://screaminphanthomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: