Aldrig mer vaxa!

Idag har jag gjort mitt första egna vax och det blev väldigt bra, förutom att såfort det svalnade så blev det stenhårt med en gång. Så det var jobbigt att vaxa, testade lite på benen men jag brände sönder mig! Sen testade jag när det hade svalnat, men då var det så kletigt och hårt att det inte fastnade.. Brännde mig och fick någon blåsa på smalbenet.. Snyggt.. Men i alla fall så testade jag där nere, men aldrig mer säger jag! Fy satan vad ont det gjorde! Kunde inte ens dra av det, så fyllde badkaret med varmt vatten så den låssnade, skönt! Sen bytte jag vattnet och låg där en stund och halvsov.

Ingen i Kalmar som vill ha lite egengjort vax? Haha, skojar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: