Magsjuk, eller något

Sitter hemma i min ensamhet och lyssnar på musik och ska starta en film och se om jag kan sova någon timme till. Sovit väldigt lite inatt tack vare att jag mår så sjukt illa och har ont i magen, inte allt kul! Så det blev att vara hemma idag, synd nog..
Hoppas bara det släpper till imorgon! Annars måste jag ställa in min lilla fest med tjejerna från volleybollen, och det vill jag verkligen inte göra!
Idag ska jag som jag redan sagt, ta det lugnt och försöka städa upp det sista och hänga in alla kläder och sådant. Sen så måste jag på till apoteket igen och köpa mig en ny tub med balsam till läpparna, då min syster snodde den jag köpte typ förra veckan.. Väldigt irriterande!!!!!

Kommentarer
Postat av: isabella

idag har jag varit på stan med familjen och inhandlat nya saker :)

VCad har du gjort idag?

kram

2011-11-25 @ 16:14:32
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/
Postat av: Julia

Usch, hoppas du inte också har åkt på magsjukan, det är inge vidare alltså...



SV; Okej nice :) Ska snart gå och lägga mig, har haft en heldag med min bästa vän :) Önskar dig en trevlig helg!

2011-11-25 @ 23:37:54
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: