It´s hard for you to understand..

Behöver bara skriva av mig lite om en grej..
Jag försöker men inget händer. Är det då man ska ge upp och ignorera det? Fastän det inte går? Hopplöst! Du vet redan att jag försöker och du hjälper mig med det som jag säger till dig att göra och inte göra. Uppskattar verkligen det, men jag måste förstå själv i mitt lilla dumma huvud att det är såhär det kommer att vara och såhär jag vill ha det. Vill inte ändra på något samtidigt som jag ändå vill ändra på ungefär allt. Det går inte ihop som 1 + 1 = 2.
Det är detta som jag har haft problem med hela tiden och det vet redan du om, men jag behöver hjälp med hur jag ska göra. Gör jag inget, alltså ignorerar det, så kommer jag troligtvist att inte må specielt bra. Men om jag gör något, men vet inte vad, så kan jag antingen bli lyckligare eller så mår jag sämre.
Japp, skrivit av mig lite, kände att det behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: