Hissar & Dissar - sommarmodet

Hissar transparenta tröjor!
Jag personligen älskar tröjor som bh:n syns igenom! Det gör det hela lite mer intressant än att det bara är en vit tröja. Lite mer kling i det hela. Men jag själv är ganska tråkig, för jag vill inte att min ska synas igenom för mycket. Då jag tycker att det är finast om man inte har så stora bröst som mig.
Hissar shortsdressen!
Sen så har vi också dom där byxdressarna. Jag tycker inte om när det är långbyxor, utan jag älskar dom när det är shorts! Inte bara för att dom är så sköna utan för att dom är enkla också. En sådan har jag hemma och kommer skaffa mig flera också. Dom är också ett problem om man ska gå på toa, men det är bara att ta av sig den och göra sitt.

Hissar magtröjor!
Det är tröjor som inte är så långa. Jag var själv emot dom innan, men när jag lånade min systers så var det väldigt skönt att ha dom på sig. Så snygga sånna är verkligen en hiss enligt mig. Väldigt snyggt och skönt nu på sommaren. Passar på alla, även sånna som mig som är lite mulligare.

Dissar långa kjolar/klänningar!
Vi har också dom långa klänningarna och kjolarna. Vilket jag nästintill HATAR! Jag tycker inte att dom passar på någon eller något. Inte sköna eller snygga är dom heller. Dom kanske ser bra på på er som är väldigt långa och pinnsmala. Vilket många inte är. Jag själv är 1.73cm hög, men också lite mullig, vilket är fint på mig. Jag skulle bara se tjock ut i en sån.

Dissar platåklackar!
Klackarskor är något som jag är väldigt mycket nybörjare på. Har precis inskaffat mig ett par snygga som jag lär mig att gå i fortfarande. Men platåklackar, sånna som är typ 5cm höga under tårna, det är inte snyggt. Tänk vad obehagligt att gå i dom, eller det kan jag inte säga. Men dom är inte heller snygga, även om dom är i snygg färg, mönster, form eller något. Dom är inte heller snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: