Vill också leva så här!

Finns det något mer underbart än att se den här videon? Jag känner friheten, glädjen och allt som man kan nämna om den. Jag har tittat igenom nästan alla hennes videos på youtube och alla är minst lika underbara och roliga. Jag tycker ni ska ta och kolla in lite av dom.
Jag ska börja rida. Eller testa lite till i alla fall. Kanske redan på söndag, om hon har tid. Det ska bli kul att komma dit ut igen och hälsa på och kanske ta lite bilder, men först och främst rida och ha kul!


Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Haha, ja alla djur har ju sina personligheter! ;D

Ja, älska marsvin!

2011-08-31 @ 14:39:23
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: sarah

Gud vad härligt det ser ut! Det är när man ser sånna filmer man blir så avundsjuk :( ser så himla fint ut! den gemenskapen och glädjen man får av de fina fyrbenta djuren är obeskrivlig!

2011-09-03 @ 23:15:02
Postat av: mela ;D

jaså du ska börja rida du ?? :) tyckte du att det var kul attt rida på min polle eller ? ;)



btw jävlar va go video !

2011-09-04 @ 10:24:04
URL: http://varmblodsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: