Uppe med tuppen idag

Idag så skulle vi samlas med klassen utanför Fredriksskans vid kvar över sex. Kvart över sex! Vet ni hur tidigt det är eller?! Men vi kom dit, dom flesta av oss i alla fall. Vi skulle ro i roddbåtar. Det var väldigt kul och skönt att göra så tidigt på morgonen. Jätteskönt var det! Ska kolla lite på vad det korstar ett år att vara medlem och ro lite varje dag.
Efter det så var klockan åtta och vi skulle bara prata med en angående praktiken och det gick väldigt bra. Jag måste bara fixa mig en liten portfolio först, som jag kan söka praktikplats med på någon tidning. Hoppas verkligen det går vägen nu för mig! Skulle göra så mycket nytta för projektarbetet om jag fick praktik hos någon tidning.
Sen så cyklade jag hem och nu har jag precis skalat och delat potatis till klytor som jag kan ha kebab till. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: