Träningsverk nästa!

Det känns så underbart att jag har kunnat springa en bit idag. Detta kommer jag att fortsätta med resten av året, kanske till våren också. Jag gjorde också väldigt mycket ryggövningar då jag vet att jag är väldigt svag i den och därför jag får ont i den när jag gör magövningar. Så nu blir det inga magövningar på ett tag tills jag är starkare i ryggen. Lite ben gjorde jag också. Den är man ligger på sidan och sträcker upp benet i luften. Skönt!
Imorgon hoppas jag på träningsverk, så jag vet att mitt jobb gör någon nytta nu när jag vågat springa några kilometer i alla fall.

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe jaa:D stickat är ju extra mysigt nu på hösten!:)

2011-08-23 @ 23:10:30
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: