Klickat hem mig en sak

Nu är jag väldigt nöjd. Klickade hem mig en väska för 699:- och är väldigt nyfiken på att få se den i verkligheten. Den kommer verkligen att förändra min packning till skolan och andra ställen. En bra väska för mig som vill ha med sig datorn, kameran, lite objektiv och andra tillbehör när man ska gå till skolan, kompisen, pojkvännen, någon match, träning eller något. Verkligen nöjd!
Hoppas på att den kommer på fredag, annars kommer den till mig på måndag och då blir jag riktigt glad!

En låt av Taylor Swift, White Horse

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Ja det är det verkligen! Dock ska vi börja med att måla om nästan hela lägenheten så nu är det rätt trist att bara riva tapet hela tiden, haha. :P

Det är kul med djur! ;D

2011-09-01 @ 09:17:57
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: På Indiska :)

2011-09-01 @ 09:19:48
URL: http://ohstlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ETT MÅSTE VID TÄVLINGAR!

URL/Bloggadress:

Kommentar: